Bronvermelding:
- Berg, van den B., Jager, C., Gillebaard, H. (2010) Behoeftenonderzoek Geraadpleegd van https://www.dialogic.nl/file/2016/12/2010.037-1017.pdf
- [Curriculum.nu]. (z.d.). Geraadpleegd op 24 juni 2018, van https://curriculum.nu/wp-content/uploads/2018/06/Tweede-tussenproduct-ontwikkelteam-Digitale-geletterdheid-Curriculum.nu_.pdf
- Franken, M. (2011). Scrum voor dummies. Amsterdam, Nederland: Pearson.
- Galen, van G. (2017). De kleine vloggen voor dummies. Amsterdam, Nederland BBNC Uitgevers
- Geerlings, T. & Veen, van der T. (2010). Lesgeven en zelfstandig leren. (14e ed.). Assen, Nederland: van Gorcum
- Gordhamer, S. (2011). Altijd online. Houten, Nederland: Spectrum
- net. (2013). Competentieniveaus mediawijsheidcompetenties voor PO leerlingen. Geraadpleegd van https://cdn.mediawijzer.net/wp-content/uploads/sites/6/2013/09/competentiemodel-competentieniveaus-po-leerlingen.pdf
- Niezink, L. (2017). Kritisch zoeken, denken en evalueren: informatievaardigheden als 21 st century skill. Groningen, Nederland: Noordhoff uitgevers
- (z.d.). De bibliotheek dichtbij. Geraadpleegd van https://www.nobb.nl/images/nobb/pdfnobb/NOBB-Beleidsplan2016-2020.pdf
- Pijpers, R. (Red.).(2017, 2018). Handboek Digitale geletterdheid. Geraadpleegd van https://www.kennisnet.nl/fileadmin/kennisnet/digitale-geletterdheid/Handboek_digitale_geletterdheid.pdf
- Pijpers, R. (Red.).(2018). Sociale media en schoolmedewerkers: omgaan met valkuilen. Geraadpleegd van https://www.kennisnet.nl/fileadmin/kennisnet/publicatie/Sociale-media-en-schoolmedewerkers.pdf
- Rotmans,J. (2014). Verandering van tijdperk. Boxtel, Nederland: AEneas, Uitgeverij van vakinformatie
- Schnitzler, H. (2017). Kleine filosofie van de digitale onthouding. Amsterdam, Nederland: De bezige bij
- Spitzer, M. (2016). Amsterdam, Nederland: Uitgeverij Atlas Contact
- Thijs, A., Fisser, P., & Hoeven, M. van der (2014). 21e eeuwse vaardigheden in het curriculum van het funderend onderwijs. Enschede: SLO.Geraadpleegd van http://www.slo.nl/downloads/2014/21e-eeuwse-vaardigheden-in-het-curriculum-van-het-funderend-onderwijs.pdf/
- Toonen, M. & Verheijen, N. (2016). Mediawijsheid en de openbare bibliotheek: van warenhuis naar wegwijzer tot werkplaats. Den Haag, Nederland Koninklijke Bibliotheek.
- Veen, van M. (Red.).(2005). Door de bomen het bos. Geraadpleegd van https://www.ou.nl/Docs/Expertise/RdMC/Folder_informatievaardigheden.pdf